Hírek

Távhő: Minden ügyintézésre van lehetőség online vagy telefonon

2020. szeptember 28., 22:23

A biztonságosabb ügyintézés érdekében a Szombathelyi Távhőszolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy inkább a telefonálást vagy az e-mailes megkeresést válasszák. A legegyszerűbb pedig online ügyfélszolgálat használata, amit egy gyors regisztrációt követően bárki igénybe vehet a szomtav.hu oldalon keresztül.

A hideg hétvégi időjárás miatt a távfűtéses házak többségében megrendelték a fűtést a városi energiaszolgáltatótól. A Távhő hőközpontjainak szabályozása nem a napi átlaghőmérséklethez, hanem a mindenkori aktuális hőmérséklethez igazodik. Energiát spórolhat,  aki használja a szabályozó szelepeket, és figyel arra, hogy a termosztátfej mindig szabadon legyen. A szolgáltató többszöri rövid szellőztetést javasol. Érdemes éjszakára, vagy ha hosszabb ideig nem tartózkodunk otthon, illetve a ritkábban használt helyiségekben alacsonyabbra venni a fűtést.

Akinek kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, hívhatja a 06-80-204-617-es ingyenes telefonszámot. Aki személyesen keresi fel az irodát, annak a járványhelyzet miatti intézkedéseket szem előtt kell tartani. A Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft. otthonról is elérhető ügyintézési lehetőséget kínál az ügyfeleinek. Az online ügyfélszolgálaton keresztül megadható a mérőállás, intézhetők a számlaügyek, befizetések, bejelenthető a tulajdonos- vagy díjfizetőváltozás és jelezhetők a műszaki problémák is.

Kocsis Tóth Ildikó - sajtóreferens, Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft.
“Minden ügyintézésre van lehetőség online vagy telefonon. Tehát nem szükséges felkersni személyesn az ügyfélszolgálatot,  de ha valaki mégis úgy dönt, hogy a személyes ügyintézést választja, mert nincs lehetősége másfajta ügyintézésre, mondjuk nincsen internet-elérhetősége, akkor ezt meg tudja tenni a hét minden napján meg tud minket látogatni - a szerdai napon 12 órában, reggel nyolctól este nyolcig várjuk az ügyfeleket. De valóban járványra való tekintettel van néhány egészségvédelmi intézkedés, amit be kell tartani az ügyfélszolgálat felkeresésénél.”