Hírek

Partnertalálkozót tartott a Szombathelyi Televízió

2011. március 10., 16:03
A Szombathelyi Televíziót naponta 40 ezren nézik - ez derült ki egy nemrég elkészült felmérésből. A kutatás eredményeit partnertalálkozón ismertette Televíziónk a Tóvendéglőben, ahol az is elhangzott: a helyi gazdaság és a piac között az egyik legfontosabb kapocs a helyi média.
Partnertalálkozót tartott a Szombathelyi Televízió

Közvetítői és tájékoztató szerepét pedig akkor tudja hatékonyan ellátni, ha megfelelő olvasottsággal, nézettséggel rendelkezik.
 
 
 
A gazdasági élet szereplőinek mutatta be komplex tevékenységét televíziónk a partnertalálkozón. A résztvevőket a tulajdonos Szombathelyi Önkormányzat képviseletében Marton Zsolt alpolgármester köszöntötte. Elmondta, az önkormányzatnak kötelező feladata, hogy tájékoztassa a lakosságot a döntéseiről, ebben pedig a Szombathelyi Televízió nagy segítséget nyújt.
 
Marton Zsolt - alpolgármester, Szombathely
"Ilyen időszakban különösen nagy felelőssége az az önkormányzatnak és a városi médiának, hogy tájékoztassa a lakosságot. Nem mindenki engedheti meg magának, hogy internetezzen, hogy újságot vegyen, viszont az információhoz való jog így mindenkinek biztosított. "
 

Egy nemrég elkészült felmérés szerint a megkérdezettek 86 %-a a Szombathelyi Televízióból tájékozódik a város és környékének híreiről.
 
Szöllősi Iván - igazgató, Szombathelyi Televízió
"Manapság egy média akkor eladható, ha megfelelő nézettséget, olvasottságot tud produkálni. Mi most elvégeztünk egy ilyen felmérést, aminek nagyon pozitívak lettek az eredményei. Így próbáljuk esélyeinket növelni a szombathelyi médiapiacon. "
 

A kutatás eredményei szerint a megkérdezettek kétharmada rendszeresen nézi műsorainkat, ebből 38 % pedig naponta. Ez napi 40 ezer nézőt jelent.
 
Takács Balázs - ügyvezető igazgató, Epcos Kft.
"Eddig is tudtuk azt, hogy a Szombathelyi Televízió egy nagyon fontos médium városunkban, amelyen keresztül az itt lakókat el tudjuk érni, hírt tudunk adni magunkról, és kapni az itt történt eseményekről. " 
 
 
A felmérést végző cég szerint a helyi televízió fontos kapocs a helyi gazdasági szféra és a fogyasztók, azaz a lakosság között.