Hírek

Online ügyintézésre biztatja az ügyfeleket a NAV

2021. március 11., 19:20

A központi egészségvédelmi szigorításoknak megfelelően a fertőzések megelőzése érdekében a NAV ügyfélszolgálatain időpontfoglalás szükséges a személyes ügyintézéshez. Az egészségügyi szolgáltatási járulék, a csekkigénylés és a beadványok továbbra is intézhetők előzetes bejelentkezés nélkül. Ingyenesen hívható a NAV ügyféltájékoztató és ügyintéző rendszere a képernyőn látható telefonszámon (06-80-20-21-22). Ennek használatához ügyfélazonosító szám szükséges, ami a NAV oldaláról elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető. Általános kérdésekben, vagy a gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es szám hívható. A legtöbb szolgáltatás már ügyfélkapun keresztül is elérhető.