A köznév és tulajdonnév közti különbségekről tanulnak a Gothard-iskola harmadikos diákjai nyelvtanórán - ez már a második félév anyaga. Az előző félév január 19-én zárult hivatalosan, a tanárok tantestületi osztályozó értekezleten értékelték a gyerekek teljesítményét.
Nagyné Tancsics Ildikó - igazgató, Gothard Jenő Általános Iskola
Az 1-2. osztályokban szövegesen értékeltük a tanulók teljesítményét. Ez iskolánk vonatkozásában hat osztályt jelent, összesen 171 tanulót. Harmadiktól nyolcadik évfolyamig pedig osztályzattal értékeltük a tanulók féléves teljesítményét.
Aki kétesre állt, felelhetett a jobb jegyért. A félévi bizonyítvány megmutatja, hol tartanak a gyerekek, mit kell esetleg javítani, erősíteni.
Bánfalvi Zója Eperke - tanuló
Nyelvtanból szeretnék, de egyébként abból is teljesen jó lett.
Prugberger Bence Bálint - tanuló
A szorgalom az ötös lett, a magatartásom négyes, de javítani szeretnék rajta. Matematikából ötös vagyok és testnevelésből is ötös és a többiből is ötös.
A Gothard-iskolában szép eredmények születtek, ami a diákok és a tanári kar számára is jó visszajelzés.
Nagyné Tancsics Ildikó - igazgató, Gothard Jenő Általános Iskola
Nagyon szép eredményekkel zártuk a félévet, az iskola tanulmányi átlaga 4,51. Több osztályunk 4,7-4,8-as átlagokkal büszkélkedhet. Minden osztályunk négyes átlag felett van és 138 tanulónk kitűnő eredményt ért el.
A Gothard-iskola 23 osztályában 595 diák kapott félévi értesítőt január 24-én.