Tele van a város a szombathelyi identitás program hirdetéseivel és a Mindenki szombathelyi! felirattal. Az ábrákon a város nevezetességei láthatók, a plakátok fehér-türkiz színvilága, betűtípusa a megtévesztésig hasonlít az Éljen Szombathely választási hirdetményeinek megjelenésére - fogalmazott Illés Károly, hangsúlyozva, hogy ezzel a baloldali összefogás félrevezeti a választókat, hiszen összemosódik a két kampány. Amikor az identitás programot megszavazták, események, programok népszerűsítése volt a cél, de nem ez valósult meg - tette hozzá a frakcióvezető. Az identitás program hirdetményeinek megrendelői önkormányzati cégek, amelyek saját költségvetésükből, azaz közpénzből költenek erre. Ezzel az Éljen Szombathely jogtalan előnyre tesz szert, megsérti az esélyegyenlőség alapelvét. Illés Károly felszólítja a választási bizottságot, hogy tiltsa el az Éljen Szombathely a jogsértő tevékenységtől és szabjon ki pénzbírságot.
Horváth Gábor a legutóbbi közgyűlésen felügyelőbizottsági vizsgálatot kezdeményezett az AGORA-nál, hogy kiderüljön, mennyit költ a cég az identitás program reklámjára. A képviselő előre megkérdőjelezte a csütörtökön sorra kerülő eljárás elfogultságát, mivel László Győző alpolgármester az AGORA feb-elnöke. Úgy fogalmazott: az identitás kampányra fordított pénzt lehetett volna bérlakások vagy a felsőcsatári gyermeküdülő felújítására is áldozni. A képviselő felszólította az Éljen Szombathelyt és a városi cégeket, hogy fejezzék be a közpénzből folytatott kampányt.
Tóth Kálmán, az Éljen Szombathely! Egyesület elnöke, frakcióvezető sajtóközleményben reagált a sajtótájékoztatón elhangzottakra, idézem: “A Fidesznek nem tetszik a “Mindenki Szombathelyi!” kifejezés, ami érthető, hiszen az ő polgármester-jelöltjük rábahídvégi.”