Nem okoz fennakadást a járvány az ügyintézésben sem. Bár az ügyfélszolgálatot most nem lehet személyesen felkeresni, telefonon és az online felületeken is fogadják a kérdéseket, bejelentéseket. A nap 24 órájában ingyenesen hívható a 06 80 204 617-es telefonszám, de a vállalat gyorsan elérhető emailben is az ugyfelszolgalat@szomtav.hu címen. A távhő azt javasolja a felhasználóknak, hogy aki teheti, regisztráljon a szomtav.hu oldalon, ahol néhány kattintás után szinte minden ügy elintézhető. Otthonról, kényelmesen befizethetők az aktuális számlák is.
Kocsis Tóth Ildikó - sajtóreferens, Szombathelyi Távhőszolgáltató Kft.
A távhős csekkek QR-kóddal vannak ellátva, tehát ahhoz, hogy befizessük a számlánkat, nem szükséges elmenünk a postára, hanem elég leolvasni ezt a QR-kódot és így kiegyenlíteni, de vannak egyéb módjai is annak, hogy a számlát be tudjuk fizetni, lehetőség van egyedi átutalásra, illetve az online ügyfélszolgálaton kersztül bankkártyás befizetésre is.
A Távhőszolgáltató Kft. a járvány miatt átmenetileg felfüggesztette a melegvíz-mérők leolvasását, de mihelyt erre lehetőségük lesz, ezt pótolni fogják. Addig az ügyfelek által korábban megjelölt átlag alapján számláznak. Ha valaki mégis az aktuális fogyasztás alapján fizetne inkább, telefonon vagy emailben bejelentheti a mérőóra állását, így a következő hónapban már ez alapján kapja meg a számláját.
Telefon: 06 80 202 617
Email: ugyfelszolgalat@szomtav.hu
Weboldal: www.szomtav.hu
Hírek
Fűtési szezon május közepéig
Május 15-ig, a fűtési szezon végéig melegek maradnak a radiátorok, ahol ezt a lakók igénylik - a távhőszolgáltató a veszélyhelyzet idején is biztosítja a zavartalan ellátást: a fűtést és a melegvíz-szolgáltatást. Munkatársaik változatlanul dolgoznak, ha valahol meghibásodás történik, azt megjavítják.