Hírek

Az ügyintézést értékelték - elégedettségi felmérést végeztek a távhőnél

2022. március 09., 19:18

 

Az ügyintézést értékelték - elégedettségi felmérést végeztek a távhőnél

A telefonos és személyes ügyintézés mellett egyre népszerűbb az online felületen vagy ímélben történő kommunikáció – többek között ez derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal elégedettségi felméréséből, amelyben az ügyfélszolgálathoz fordulók véleményezték a szombathelyi távhőszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézést. Magas pontszámot kapott a vevőszolgálat kommunikációs stílusa, gyorsasága, problémamentes elérése. Az iroda komfortját is megfelelőnek értékelték, néhányan több ülőhelyet javasoltak. A felmérést januárban végezték összesen 575 fő megkérdezésével, a 18 év feletti ügyfelek körében. A 10 perces kérdőív kitöltése telefonos és online módszerrel történt. A megkérdezettek több mint 80 %-ban elégedettek az ügyintézéssel.