Hétfő délelőtt adták át hivatalosan a megújult rendszert.
Rövidebb várakozási idő, gyorsabb ügyintézés - ezt várják az ügyfélszolgálatra érkezők a korszerű rendszertől.
Giczi Zoltán
"Egyszerűbben lehet ügyeket intézni talán, nem kell irodától irodáig menni."
Kilenc ablaknál intézik párhuzamosan az ügyeket a Polgármesteri Hivatal munkatársai. Átlagosan napi ötszázan keresik fel fogadási időben az ügyfélszolgálatot.
Dr. Kaczmarski János - címzetes jegyző
"A Városházát felkereső ügyfelek nagy száma indokolja, hogy itt egy kulturáltabb ügyfélfogadást biztosítsunk."
Az összesen 18 millió forintból megújult központi ügyfélszolgálat akadálymentes.
Dr. Dalos János - elnök, Mozgássérültek Vas Megyei Egyesülete
"Óriási előny, hogy az ajtó automata és itt benn sokkal könnyebb ügyet intézni, könnyebb kerekesszékkel hozzáférni."
A nagyothallók és a gyengénlátók is könnyebben vehetik igénybe a földszinti szolgáltatásokat.
Eszenyiné Hallgató Katalin - elnök, Vakok és Gyengénlátók Vas Megyei Egyesülete
"Braille-felírással, a fényjelzés mellett hangzó segítséggel is találkoznak, valamint személyi segítés is rendelkezésre áll."
A fejlesztés nem ért véget. Egy sikeres uniós pályázatnak köszönhetően a közeljövőben az elektronikus közigazgatás is korszerűsödik a régióban. Erre másfél milliárd forintot nyert a város.