Hírek

Akadálymentes ügyfélszolgálat

2010. május 03., 17:00
Korszerű, akadálymentes ügyfélszolgálattal várja a Polgármesteri Hivatal az ügyfeleket. Az elmúlt hetekben átépítették a Városháza földszinti fogadóterét, és az informatikai rendszert is fejlesztették. A beruházás uniós támogatással valósult meg.
Akadálymentes ügyfélszolgálat

Hétfő délelőtt adták át hivatalosan a megújult rendszert.

Rövidebb várakozási idő, gyorsabb ügyintézés - ezt várják az ügyfélszolgálatra érkezők a korszerű rendszertől. 

Giczi Zoltán
"Egyszerűbben lehet ügyeket intézni talán, nem kell irodától irodáig menni."

Kilenc ablaknál intézik párhuzamosan az ügyeket a Polgármesteri Hivatal munkatársai. Átlagosan napi ötszázan keresik fel fogadási időben az ügyfélszolgálatot.

Dr. Kaczmarski János - címzetes jegyző
"A Városházát felkereső ügyfelek nagy száma indokolja, hogy itt egy kulturáltabb ügyfélfogadást biztosítsunk."

Az összesen 18 millió forintból megújult központi ügyfélszolgálat akadálymentes.

Dr. Dalos János - elnök, Mozgássérültek Vas Megyei Egyesülete
"Óriási előny, hogy az ajtó automata és itt benn sokkal könnyebb ügyet intézni, könnyebb kerekesszékkel hozzáférni."

A nagyothallók és a gyengénlátók is könnyebben vehetik igénybe a földszinti szolgáltatásokat.

Eszenyiné Hallgató Katalin - elnök, Vakok és Gyengénlátók Vas Megyei Egyesülete
"Braille-felírással, a fényjelzés mellett hangzó segítséggel is találkoznak, valamint személyi segítés is rendelkezésre áll."

A fejlesztés nem ért véget. Egy sikeres uniós pályázatnak köszönhetően a közeljövőben az elektronikus közigazgatás is korszerűsödik a régióban. Erre másfél milliárd forintot nyert a város.