“Érezd jól magad a táborba’, Hanga!”
Hanga a csapatépítő játékhoz csatlakozott - minden reggel így kezdődött a szentkirályi táborban.
Kendik Viktória
“Úgy döntöttem, hogy megpróbáljuk, mivel zenélés is van, játékok vannak, biciklizés, bábszínház, és ez szimpatikus volt.”
A drámajáték volt az egyik fő profilja a tábornak: a kompetenciaalapú nevelés egyik legfontosabb célja, hogy a gyerekek pontosan tudják kifejezni magukat, erősödjön az empatikus készségük.
“Valami érzelmet vigyetek, de már ak érdésbe is bele lehet tenni! - Régóta vársz? - Egy örökkévalóság volt!”
Az egy hét alatt a gyerekek a lehető programon vettek részt - mindenki megtalálta a neki legmegfelelőbbet.
Ujhelyi Dorottya
“Eddig az tetszett legjobban, amikor elmentünk túrázni, és már nagyon sok barátot szereztem, meg tavaly is voltam már, az is nagyon jó volt.”
Tömő Blanka Bianka
“Nagyon jó, és igazából sok új barátot is szereztem, meg itt van az egyik osztálytársam ,akivel nagyon jó barátságban vagyunk, és nagyon tetszenek a drámajátékok, meg sokat lehet gumizni, meg sok program van.”
A nyári vakációban azok a táborok a legnépszerűbbek, amelyek a szüleik munkaideje alatt lefoglalják a gyerekeket. Azonban a Szemfüles Tábor ennél jóval többet nyújtott a drámajátékkal.
Merklin Anita - táborvezető,
“Hiszem és úgy gondolom, hogy a drámajáték eszközeivel a gyermekek nagyon sokat fejlődnek, fejlődik a személyiségük, a gondolkodásuk, megtanulnak összpontosítani, és ami nagyon fontos, hogy a kreativitásuk fejlődik, ami szükséges a problémamegoldó gondolkodáshoz, és ehhez nagyon jó a drámajáték, és ebből ők csak azt érzékelik, hogy játszanak, játszanak és játszanak.”
Mintegy kétszeres volt a túljelentkezés a táborba - végül 26 kisiskolás vehetett részt a Szemfüles Táborban, Szentkirályon.
Hírek
A drámajátékok kerültek a főszerepbe a Szemfüles Táborban
Az egy hetes vakáción számos olyan programon vehetttek részt a kisdiákok, amelyek a kreativitást fejlesztik.