A vasúttársaság 2012-ben jelentette be, hogy nyertes pályázatának köszönhetően villamosítja a Porpác-Csorna-Mosonszolnok pályaszakaszt.
Ágh Péter - országgyűlési képviselő
"Nagyon komoly fejlesztés történt a GYSEV-nek köszönhetően, 12 milliárd forint értékben született újjá ez a szakasz és került villamosításra, ami kézzelfogható eredményekkel is jár minden vas megyeinek azzal, hogy a menetidő Budapestre körülbelül 15 perccel csökkenni fog a következő menetrendi periódusban. Azt gondolom ennek minden intercity-vel utazó tud örülni, de egyben arra is büszkék lehetünk, hogy megit tettünk valamit, hogy Vas megye közlekedését fejlesszük."
A munkálatokat a Csorna és Porpác közötti szakasszal kezdte a kivitelező, ez a teljes vonal közel kétharmada. A projekt keretében több mint 1600 tartóoszlopot állítottak, megtörténtek a felsővezetéki távvezérléshez szükséges fejlesztések, és kiépült a biztosítóberendezési távvezérlő rendszer is.
Kövesdi Szilárd vezérigazgató, a GYSEV Zrt.
"2015 májusában jutottunk el odáig, hogy már kézzelfogható eredményei voltak a fejlesztésnek, és le tudtuk az első próbamenetet közlekedtetni a vonalon, majd pedig júliusban már menetrendszerűen közlekednek a villamosvontatással vontatott vonatok."
Ölbő-Alsószeleste, Hegyfalu és Répcelak állomáson elkészült az új, térkővel borított peron. Emellett esőbeállókat építettek, illetve korszerűsítették a térvilágítást is. Az állomásokon megújult az órahálózat, valamint az utastájékoztató rendszert bekapcsolták az Integrált Vasúti Kommunikációs rendszerbe.